Nogle af de øvrige Stationer

På denne side vises nogle af de stationer hvor der kun er et enkelt billede af stationen.

Stationer på siden: Asaa - Bindeballe - Birk Centerpark - Bogense – Brenderup  - Birk Centerpark – 2 X Bryrup – Brædstrup - Brøns - Bur - Bygholm trinbræt - Drantum - Dybvadbro - Dynt - Ejstrup - Espe – Flemming - Gamst - Gesten - Gjerrild - Glejbjerg - Grønbjerg – Gråsten Amtsbanegård - Haldrup - Hammel - Hegnsvig – Hejls - Hejlsminde - Herning Messecenter - Hornsyld - Hundslund - Hyllested - Haarsbjerg – Kastrup - København L – Lundum - Lyngs - Lysbro - Løgumkloster - Løkken - Lønstrup – Moselund – Nykøbing M - Nørre Kollund - Nørre Smedeby - Nørre Snede - Nørre Sundby - Rask Mølle - Resenbro - Sandvig - Sjørslev - Skibbild - Skovsgård – Sminge - Spjald - Spodsbjerg – Stavtrup - Stenbjerg - Stenderup – Studsgård - Søvind - Thorsø - Thorup - Tjæreborg – Tofterup - Trekroner - True - Tustrup - Tvis - Uggelhuse – Vandel - Vestbirk - Vesterlund - Videbæk - Visby – Vonge - Vrønding - Ydby – Ørsø - Ørting - Østbirk – Øster Bording – Åle

Den tidligere Asaa station, sporet endte i en drejeskive foran stationen 6-5 2007. Asaa var endestation på den lille sidebane på FFJ, der udgik fra Ørsø. Den blev åbnet 11-11 1014, og medlagt 31-3 1968 sammen med (Aalborg) Nørresundby–Sæby strækningen på FFJ.

Den tidligere Bindeballe station 17-8 2001. Bindeballe station lå på Vejle – Vandel – Grindsted banen, der blev åbnet Vejle Vandel 10-9 1897 og Vandel – Grindsted 20-9 1912. Hele strækningen blev nedlagt 31-3 1957.

Den tidligere Bogense station fra perronsiden 13-6 2004. Bogense var endestation på Brenderup – Bogense strækningen på OBM, og Odense – Bogense strækningen på NFJ. NFJ blev åbnet der blev åbnet 1-7 1882 og OBM 5-12 1911. Begge strækninger blev nedlagt 31-3 1966.

Den tidligere Brenderup station fra perronsiden 13-6 2004. Brenderup var forgreningsstation på OBM, henholdsvis med Middelfart og Bogense, strækningen til Bogense gik fra Odense – Middelfart strækningen i Brenderup. OBM blev åbnet 5-12 1911 0o nedlagt 31-3 1966.

Birk Centerpark station 14-2 2018. Birk Centerpark der blev åbnet i 1997, den ligger på Jyske Midtbane mellem Silkeborg og Herning, Strækningen blev åbnet 28-8 1877, den var privatbane til 20-10 1879. Tv. ses Ingvar Cronhammars skulptur Elia.

Den tidligere Bryrup station fra smalsportiden 21-4 2014. Horsens Bryrup banen blev åbnet 23-4 1999 som smalsporet bane. Banen blev forlænget til Silkeborg 10-5 1929 som normalsporet. Banen blev nedlagt 31-3 1968. Del strækningen Bryrup – Vrads blev bevaret som veteranbane.

Den tidligere Bryrup station fra normalspor tiden 1-5 2004. Den normalsporede Horsens – Bryrup – Silkeborg bane blev åbnet 10-5 1929. Banen blev nedlagt 31-3 1968. Del strækningen Bryrup – Vrads blev bevaret som veteranbane.

Den tidligere Brædstrup station fra perronsiden 14-9 2013. Brædstrup station lå på Horsens – Bryrup - Silkeborg banen, der blev åbnet som smalsporet bane mellem Horsens og Bryrup 23-4 1899. den bliv i 1929 forlænget til Silkeborg som normalsporet bane.

Den nu nedrevne stationsbygning i Brøns fra perronsiden 14-7 2016. Brøns station ligger på Bramming – Ribe – Tønder banen der blev åbnet mellem Ribe og Tønder 15-11 1887. Det nuværende stoppested ligger lidt syd for den gamle stationsbygning, der blev nedrevet i januar 2017. Brøns var tysk område indtil genforeningen i 1920.

Arriva Lint tog mod Struer på Bur station 29-2 2016

Trappen med til det tidligere Bygholm trinbræt ved Horsens 22-4 2013. Det var stoppested for HV og HBS. HV blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring Bane 1-12 1891. Den blev 16-5 1929 forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm, hvor Rask Mølle var forgreningsstation. Horsens Vesbaner blev godsbane 1-1 1958, og hel nedlagt 31-3 1962. HBS blev åbnet som smalsporet bane mellem Horsens og Bryrup 23-4 1899. den bliv i 1929 forlænget til Silkeborg som normalsporet bane. HBS blev nedlagt 31-3 1968.

Drantum tidligere station 15-7 2007. Drantum station lå på Den Jyske Diagonalbane mellem Brande og Grindsted, den del af diagonalbanen blev åbnet 1-11 1917, den blev nedlagt 23-5 1971, deltrækningen Grindsted – Filskov blev opretholdt som godsbane til 1978.

Den tidligere Dybvadbro station fra perronsiden 8-12 2002. Dybvadbro station lå på Troldhedebanen, der gik Kolding – Grindsted – Troldhede, med en lille sidebane fra Gesten til Vejen. Banen blev åbnet 25-8 1917. Gesten – Vejen strækningen blev nedlagt 1-4 1951, og Kolding – Grindsted – Troldhede strækningen blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Dynt station 21-11 2004. Dynt station lå på Vester Sottrup – Skelde strækningen, der blev åbnet 5-8 1910 og nedlagt 30-6 1932. Dynt var tysk område indtil genforeningen i 1920.

Ejstrup tidligere station 9-7 2007. Ejstrup station lå/ligger på Fredericia – Lunderskov strækningen, der blev åbnet 1-11 1866. Stationen stammer fra banens åbning, den blev nedlagt i 1965.

Espe station fra perronsiden 15-8 2001. Espe lå på Nyborg – Ringe – Faaborg strækningen mellem Ringe og Faarborg. Strækningen blev åbnet mellem Ringe og Fåborg 1-4 1882 og Nyborg – Faaborg 1-9 1897, strækningen var privatbane til 1949. Den 26-5 1962 blev strækningen Nyborg ringe nedlagt, og Ringe – Faaborg blev godsbane. Omkring 2011-12 blev sporet fjernet mellem Ringe og Korinth.

Den tidligere Flemming station 12-8 2001. Flemming station lå på Horsens Vestbaner- mellem Horsens og Rask Mølle. Banen blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring bane 1-12 1891. Den blev forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm som normalsporet i 1929. Den blev godsbane 1-1 1958 og nedlagt 31-3 1962.

Gamst station 16-2 2003. Gamst var den eneste station på den lille sidebane til Troldhedebanen, der gig fra Gesten til Vejen. Den blev åbnet sammen med den øvrige Troldhedebane 25-8 1917 og nedlagt 1-4 1951.

Den tidligere Gesten station 16-2 2003. Gesten var forgreningsstation på Troldhedebanen, idet sidebanen med Vejen udgik fra Gesten. Troldhedebane gik Kolding – Grindsted – Troldhede, med en lille sidebane fra Gesten til Vejen. Banen blev åbnet 25-8 1917. Gesten – Vejen strækningen blev nedlagt 1-4 1951, og Kolding – Grindsted – Troldhede strækningen blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Gjerrild station 11-4 2017. Den lå på Ryomgård – Gjerrild – Grenå banen, som åbnede Ryomgård – Gjerrild 5-12 1911 og Gjerrild – Grenå 16-7 1914. Hele strækningen blev nedlagt 30-6 1956.

Den tidligere Glejbjerg station 31-5 2008. Glejbjerg station lå på den Jyske Diagonalbane mellem Grindsted og Bramming. Den del af Diagonalbanen blev åbnet 1-12 1916. Strækningen mellem Grindsted og Bramming blev godsbane 23-5 1971. fra 1-6 2012 ophørte alt trafik mellem Grindsted og Bramming.

Den tidligere Grønbjerg fra gadesiden 26-7 2008. Den lå Ringkøbing – Ørnhøj - Holstebro banen, der åbnede Ringkøbing - Nr. Omme 14-11 1911 og Nr. Omme – Holstebro 21-8 1925. Hele strækningen blev nedlagt 31-3 19561.

Den tidligere Amtsbanegård i Gråsten 5-5 2002

Den tidligere Haldrup station 30-8 2009. Haldrup station lå på Horsens – Odder banen, der blev åbnet 14-4 1904, banen blev nedlagt 31-3 1967.

Den tidligere Hammel station fra gadesiden 8-2 2003. Hammelbanen blev åbnet Århus - Hammel 25-4 1902. og Hammel – Thorsø 27-6 1912. Hammelbanen blev nedlagt 31-5 1956.

Den tidligere Hegnsvig station 31-5 2008. Hegnsvig station lå på Troldhedebanen, der gik Kolding – Grindsted – Troldhede, med en lille sidebane fra Gesten til Vejen. Banen blev åbnet 25-8 1917. Gesten – Vejen strækningen blev nedlagt 1-4 1951, og Kolding – Grindsted – Troldhede strækningen blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Hejls station 7-8 2005. Hejls station lå Hejlsminde strækningen af Kolding Sydbaner, der blev åbnet 29-11 1011. Den gik fra Kolding til henholdsvis Vamdrup og Hejlsminde. Begge strækninger blev nedlagt 30-9 1948.

Den tidligere Hejlsminde station 10-4 201. Hejlsminde station var endestation for den ene gren af Kolding Sydbaner, der blev åbnet 29-11 1011. Den gik fra Kolding til henholdsvis Vamdrup og Hejlsminde. Begge strækninger blev nedlagt 30-9 1948.

MY 28 (Victoria) og MX 26 (Tørfisken) med G 87519 fra Rønland ved Herning Messecenter 26-5 2016

Den tidligere Hornsyld station 11-8 2012. Hornsyld station lå på Horsens - Juelsminde banen, der blev åbnet 26-5 1884, og medlagt 29-9 19957.

Den tidligere Hundslund station 16-10 2001. Hundslund station lå på Horsens - Odder banen, der blev åbnet 14-4 1904, banen blev nedlagt 31-3 1967.

Den tidligere Hyllested station 5-7 2019. Den lå på Ebeltoft – Trustrup banen, som åbnede 26-3 1901 og blev nedlagt 31-3 1968.

Perronrest i Haarsbjerg plantage på Horsens Vestbaner der lå mellem Kollemorten og Vesterlund på Thyregod strækningen 24-4 2011. Banen blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring bane 1-12 1891. Den blev forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm som normalsporet i 1929. Den blev godsbane 1-1 1958 og nedlagt 31-3 1962.

Den tidligere Kastrup station 17-10 2012. Kastrup station lå på Amagerbanen, der blev åbnet Amagerbro – Dragør 17-7 1907, del strækningen Kastrup-Dragør blev nedlagt i1957. Banen blev godsbane 1-4 1938, den blev åbnet for persontrafik igen den 5-5 1940. Fra 1-9 1947 blev den igen godsbane. Fra 1872 DSB-sidespor. Banen blev stillet i bero i 1994. Fra 200 fik Metroen station ved den tidligere Kastrup station, se på Metro siden.

København Lygten tidligere station fra gadesiden 16-4 2013. Den var station for Slangerupbanen. Der blev åbnet 20-4 1906, den blev overtaget af DSB 1-4 1948 og i 1954 forkortet til Farum. Da strækningen i 1977 blev S bane blev Lygten station nedlagt og banen ført ind på Svanemøllen station.

Den tidligere Lundum station 15-5 2011. Lundum station lå på Horsens – Bryrup – Silkeborg banen, strækningen blev åbnet som smalsporet 23-4 1999. Banen blev forlænget til Silkeborg 10-5 1929 som normalsporet. Banen blev nedlagt 31-3 1968.

Lyngs station fra gadesiden 27-7 2011 Lyngs station ligger på Thybanen, der blev åbnet20-4 1882.

Den tidligere Lysbro station 19-5 2012. Lysbro station lå på Silkeborg – Kjellerup – Rødkærsbro banen mellem Silkeborg og Kjellerup, den blev åbnet mellem Kjellerup og Rødkærsbro 23-7 1912 og forlænget til Silkeborg 12-8 1924. Hele strækningen blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Løgumkloster station 21-3 2004. Løgumkloster station lå på Rødekro – Bredebro strækningen. Strækningen blev åbnet mellem Løgumkloster og Bredebro 21-9 1888 og mellem Rødekro og Løgumkloster3-10 1927. Hele strækningen blev nedlagt 15-6 1936. Løgumkloster var tysk område til genforeningen i 1920.

Den tidligere Løkken station 2-9 2007, Stationen lå på Hjørring – Lykken - Aabybro banen, der blev åbnet 5-7 1913 og nedlagt 28-9 1963

Den tidligere Lønstrup station 2-9 2007. Stationen lå på Hjørring – Lykken - Aabybro banen, der blev åbnet 5-7 1913 og nedlagt 28-9 1963

Arriva Lint tog mod Silkeborg ved den tidligere Moselund station 16-3 2013. Moselund station lå/ligger på den Jyske Midtbane mellem Silkeborg og Herning. Strækningen blev åbnet 28-8 1877. Den var privatbane til 20-10 1879. Moselund station blev lukket 1979.

Den tidligere ekspeditionsbygning og færgeleje i Nykøbing Mors 11-7 2007. Stationen er nu medrevet i Nykøbing Mors, men der står en ekspeditionsbygning ved det tidligere færgeleje. Nykøbing Mors var den endelige endestation for Sallingbanen, idet der sejlede jernbanefærge mellem Glyngøre og Nykøbing Mors. Det var planlagt at banen skulle forsætte over øen, men det blev aldrig til noget. Strækningen Skive Glyngøre åbnede 15-5 1884, og færgeoverfarten Glyngøre - Nykøbing Mors åbnede 1-10 1889. Strækningen blev godsbane 22-5 1071, og færgefarten blev indstillet 1-10 1977, og godstrafikken ophørte på Sallingbanen i 1979.

Den tidligere Nørre Kollund station 18-8 2018. Nørre Kollund station lå/ligger på Vejle – Herning banen der blec åvnet Vejle-Give 2-8 1994, den var privatbane til 1-4 1912. Den blev forlænget til Herning 1-1 1914. Nørre Kollund station blev lukket i 1971.

Den tidligere Nørre Smedeby station 21-11 2004. Nørre Smedeby station lå på Padborg – Tørsbøl banen der blev åbnet 15-6 1901, strækningen blev nedlagt i 1932, der var dog godsbane mellem Padborg og Nørre Smedeby til 1943. Nørre Smedeby var tysk område til genforeningen i 1920.

Den tidligere Nørre Snede station 26-4 2002. Nørre Snede station lå på Rask Mølle – Ejstrupholm strækningen på Horsens Vestbaner, der blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring Bane 1-12 1891. Den blev 16-5 1929 forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm, hvor Rask Mølle var forgreningsstation. Horsens Vesbaner blev godsbane 1-1 1958, og hel nedlagt 31-3 1962.

Den tidligere Nørresundby station fra perronsiden 27-4 2017. Stationen hedder nu Lindholm og ligger nu lidt nord for den gamle stationsbygning.

Den tidligere Rask Mølle station 19-8 2012. Rask Mølle var forgreningsstation på Horsens Vesbaner. Strækningen blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring Bane 1-12 1891. Den blev 16-5 1929 forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm, hvor Rask Mølle var forgreningsstation. Horsens Vesbaner blev godsbane 1-1 1958, og hel nedlagt 31-3 1962.

Den tidligere Resenbro station 31-3 2002. Resenbro station lå på den Jyske Diagonalbane mellem Langå (Laurbjerg) og Silkeborg, den del af Diagonalbanen blev åbnet 2-11 1908, strækningen blev nedlagt 23-5 1971.

Den tidligere Sandvig station i 1989. Sandvig station lå på Rønne - Allinge Sandvig banen, der var en del af de Bornholmske Jernbaner, Rønne - Allinge Sandvig strækningen blev åbnet 6-5 19113 og nedlagt 14-9 1953. Foto K. Knudsen

Den tidligere Sjørslev station 10-9 2006. Sjørslev station lå på Silkeborg – Kjellerup – Rødkærsbro banen mellem Kjellerup og Rødkærsbro, den blev åbnet mellem Kjellerup og Rødkærsbro 23-7 1912 og forlænget til Silkeborg 12-8 1924. Hele strækningen blev nedlagt 31-3 1968.

Skibbild tidligere station 11-6 2006. Skibbild station lå/ligger på Herning - Holstebro banen der blev åbnet 11-10 1904. Stationen stammer fra banen åbning, stationen blev nedlagt i 1971.

Den tidligere Skovsgård station 7-7 2007. Skovsgård station lå på FFJ mellem (Aalborg) Nørresundby og Fjerritslevs, banen blev åbnet 19-3 1897, og nedlagt 31-3 1969.

Sminge tidligere station 6-10 2017, Sminge station lå på den Jyske Diagonalbane mellem Langå (Laurbjerg) og Silkeborg, den del af Diagonalbanen blev åbnet 2-11 1908, strækningen blev nedlagt 23-5 1971.

Den tidligere Spjald station fra perronsiden 23-11 2003. Den lå Ringkøbing – Ørnhøj - Holstebro banen, der åbnede Ringkøbing - Nr. Omme 14-11 1911 og Nr. Omme – Holstebro 21-8 1925. Hele strækningen blev nedlagt 31-3 19561.

Sen tidligere Spodsbjerg station 21-8 2005. Spodsbjerg station var den ene endestation på Langelandsbanen, der blev åbnet 4-10 1911 og nedlagt 29-9 1962,

Den tidligere Stavtrup station 17-4 2004. Stavtrup station lå på Hammelbanen, der blev åbnet Århus - Hammel 25-4 1902. og Hammel – Thorsø 27-6 1912. Hammelbanen blev nedlagt 31-5 1956.

Den tidligere Stenbjerg station 11-9 2011. Stenbjerg station lå på Horsens – Bryrup - Silkeborg banen, der blev åbnet som smalsporet bane mellem Horsens og Bryrup 23-4 1899. den blev i 1929 forlænget til Silkeborg som normalsporet bane. Banen blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Stenderup station 12-6 2011. Stenderup station lå på Horsens - Juelsminde banen, der blev åbnet 26-5 1884, og medlagt 29-9 19957.

Arriva Liint tog ankommer til Studsgård station fra Skjern 18-2 2015, Studsgård station ligger på Herning – Skjern strækningen, der blev åbnet 1–10 1881.

Den tidligere Søvind station 25-6 2006. Søvind station lå på Horsens – Odder banen, der blev åbnet 14-4 1904, banen blev nedlagt 31-3 1967.

Den tidligere Thorsø station 30-5 2003. Thorsø station lå på den Jyske Diagonalbane mellem Langå (Laurbjerg) og Silkeborg, den del af Diagonalbanen blev åbnet 2-11 1908, strækningen blev nedlagt 23-5 1971. Thorsø var også endestation for Hammelbanen, der blev åbnet Århus - Hammel 25-4 1902. og Hammel – Thorsø 27-6 1912. Hammelbanen ble nedlagt 31-5 1956.

Den tidligere Thorup station 7-7 2007. Thorup station lå på TFJ mellem Fjerritslevs og Thisted, banen blev åbnet 19-11 1904, og blev nedlagt 31-3 1069.

Arriva Lint tog med Skjern på Tistrup station 21-1 2012. Tistrup station ligger på den Vestjyske længdebane mellem Varde og Ringkøbing, strækningen blev åbnet 21-7 1875. Stationsbygningen i Tistrup er nu revet.

Arriva Lint tog mod Tønder – Niebüll på Tjæreborg station, arbejdet med elektrificering er ved at være færdig 21-1 2017

Den tidligere Tofterup station Tofterup station lå på den Jyske Diagonalbane mellem Grindsted og Bramming. Den del af Diagonalbanen blev åbnet 1-12 1916. Strækningen mellem Grindsted og Bramming blev godsbane 23-5 1971. fra 1-6 2012 ophørte alt trafik mellem Grindsted og Bramming.

ME 1508 med todækkertog mod København på Trekroner station 3-5 2017, Trekroner station blev åbnet i 1988, den ligger ved Roskilde Universitet Centret (RUC).

True station 10-8 2003. True station lå/ligger på Mariager banen. Den blev åbnet Mariager – Fårup – Viborg 1-7 1927. Den blev nedlagt 31-3 1966. Mariager – Fårup strækningen forsatte som gods og veteranbane.

Den tidligere Tvis station 19-8 2017. Tvis station lå/ligger på Herning-Holstebro strækningen, der blev åbnet 11-10 1904. Tvis station blev lukket i 1979.

Den tidligere Uggelhuse station fra gadesiden 3-3 2002. Uggelhuse station lå/ligger på Randers – Ryomgård banen, der blev åbnet 21-2 1876. Stationen stammer fra banens åbning. Strækningen mellem Randers og Ryomgård blev gods og veteranbane i1971. Sporet blev fjernet mellem Allingåbro og Ryomgård i 2005. Uggelhuse station er tegnet af N.P.C. Holsøe.

Den tidligere Vandel station 10-7 2002. Vandel station lå på Vejle – Vandel – Grindsted banen, der blev åbnet Vejle Vandel 10-9 1897 og Vandel – Grindsted 20-9 1912. Hele strækningen blev nedlagt 31-3 1957. Vandel var endestation i banens første år.

Den tidligere Vestbirk station 4-4 2010. Vestbirk station lå på Horsens – Bryrup - Silkeborg banen, der blev åbnet som smalsporet bane mellem Horsens og Bryrup 23-4 1899. den blev i 1929 forlænget til Silkeborg som normalsporet bane. Banen blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Vesterlund station 25-8 2018. Vesterlund station lå Thyregod strækningen af Horsens Vestbaner. Banen blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring bane 1-12 1891. Den blev forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm som normalsporet i 1929. Den blev godsbane 1-1 1958 og nedlagt 31-3 1962.

Den tidligere Videbæk station 12-6 2007. Videbækbanen blev åbnet 15-11 1020. Den blev godsbane 2-10 1955. Den er siden blevet skinnecykelbane, sporet er nu kappet ved Skjern of fjernet ved Videbæk station.

Den gamle station i Visby fra perronsiden 3-5 2014. Visby station ligger på Bramming – Ribe – Tønder banen der blev åbnet mellem Ribe og Tønder 15-11 1887. Det nuværende stoppested ligger lidt syd for den gamle stationsbygning, Visby var tysk område indtil genforeningen i 1920.

Den tidligere Vonge station 25-2 2018. Vonge station lå Thyregod strækningen af Horsens Vestbaner. Banen blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring bane 1-12 1891. Den blev forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm som normalsporet i 1929. Den blev godsbane 1-1 1958 og nedlagt 31-3 1962.

Den tidligere Vrønding station 1-10 2017, Vrønding station lå på Horsens Vestbaner, mellem Horsens og Rask Mølle. Banen blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring bane 1-12 1891. Den blev forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm som normalsporet i 1929. Den blev godsbane 1-1 1958 og nedlagt 31-3 1962.

Ydby station fra perronsiden 21-7 2002. Ydby station ligger på Thybanen, der blev åbnet20-4 1882

Den tidligere Ørsø station 6-5 2007- Ørsø station lå på FFJ mellem Aalborg) Nørresundbyog Sæby, fra Ørsø udgik den lille sidebane til Asaa. FFJ blev åbnet mellem Nørresundby og Frederikshavn 19-7 1889, og Ørsø-Asaa strækningen blev åbnet 11-11 1914, Sæby-Frederikshavn strækningen blev nedlagt 27-5 1962. De øvrige strækninger mellem Nørresundby-Sæby og Ørsø-Asaa blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Østbirk station fra gadesiden 2-8 2002. Østbirk station lå på Horsens – Bryrup - Silkeborg banen, der blev åbnet som smalsporet bane mellem Horsens og Bryrup 23-4 1899. den blev i 1929 forlænget til Silkeborg som normalsporet bane. Banen blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Ørting station 13-7 2001. Ørting station lå på Horsens - Odder banen, der blev åbnet 14-4 1904, banen blev nedlagt 31-3 1967.

Den tidligere Øster Bording station 30-5 2003. Øster-Bording station lå på Silkeborg – Kjellerup – Rødkærsbro banen mellem Silkeborg og Kjellerup, den blev åbnet mellem Kjellerup og Rødkærsbro 23-7 1912 og forlænget til Silkeborg 12-8 1924. Hele strækningen blev nedlagt 31-3 1968.

Den tidligere Åle station fra perronsiden 2-5 2018. Åle station lå på Rask Mølle – Ejstrupholm strækningen på Horsens Vestbaner, der blev åbnet som den smalsporede Horsens – Tørring Bane 1-12 1891. Den blev 16-5 1929 forlænget til henholdsvis Thyregod og Ejstrupholm, hvor Rask Mølle var forgreningsstation. Horsens Vesbaner blev godsbane 1-1 1958, og hel nedlagt 31-3 1962.