Hjemmeside: Kommunikation med ord og billeder
”Vi er alle verdensmester! Vi skal bare finde ud af i hvad”, Jan, skøn leder af fritidsklub
Mange har opfattelsen af, at de udover at være verdensmester på sit område, fx at Reparere biler, Sælge bedre rejser, Pleje folks tænder, Sikre et bedre valg af ur OGSÅ skal kunne sætte ord på det hele.
foto15 påtager sig alt: indsamler information, bearbejder, giver forslag, programmerer, viser, tilretter, idriftsætter og vedligeholder. Alt efter aftale. Mens du fortsat koncentrerer dig om det, du er allerbedst til.
Ä
Sætter fokus på udbytte frem for ydelser
Ä
Skaber relationer mellem mennesker
Ä
Giver direkte og indirekte et mersalg
Ä
Er dit elektronisk visitkort
Ä
Præger dine kunder, så de selv bidrager til et godt samarbejde.
En hjemmeside afspejler forretningen på en enkel og ærlig måde. Kort, præcist og vedrørende. Et klart budskab. Svar på 3 - 5 afgørende spørgsmål. Ind til kernen.
Fotos på hjemmesiden gør det lettere at forstå dine budskaber og rarere at besøge hjemmesiden.
Alle disse hjemmesider afspejler virksomhedens profilering.
www.salonkazoon.dk
Flot hår. Et minimum af tekst og fotos med signaler, fx viser blyant og kalender personlig betjening frem for elektronisk bestilling.
www.klinikhuset.dk
Behagelig tandpleje hos en af Danmarks store tandklinikker. Tekst og billeder bekræfter, at tandpleje kan og skal være rar.
www.banekontrol.dk
Øget spilleglæde gennem omfattende viden og inspiration i en sportsgren.
www.lang8auto
.dk
Biler, der kører. Igen en meget enkel hjemmeside med mange billeder.
www.gågadens-ure.dk
Det bedste ur for dig. Urmager og verdensmester på sit felt.
www.inno-tek.dk
Former idéer til maskiner. Maskinkonstruktion, opfinder.
www.rejsekontoret.dk
Rejseoplevelser. Beskriver dit udbytte af at lederen kender dig, og kan kombinere dine drømme med mange muligheder.