"Boholte Rejser's" nyheder !
SÅ - koncentrerer vi os om ... TOSCANA 2020. NYE billeder kommer snart..!! LÆS mere i de INFO'er, som vi 'løbende' sender ud. De vigtigste dele af INFO'erne ER her på hjemmesiden! KONTAKT os, hvis der er spørgsmål..!! Kontakt: Jørgen Kristiansen - tlf. 40 - 28 29 72 mail: jorgenogvenla@outlook.dk OG - der kommer snart! nye billeder .. fra KROATIEN..!!
Det NYESTE nye m.v. i Boholte Rejser

VELKOMMEN til NYHEDS-SIDEN!! 🙂 😘 

Vi TROR og HÅBER, at I finder GODT rundt HER!  NYE IDEer  efterlyses hele tiden!  VI ønsker at hjemmesiden bliver bedre og bedre!  

I 2020 VIL vi til TOSCANA :

19/10 2019: NU: 31 deltagere!    

Dertil 1 'aftalt' afventer særlig besked

Dermed er vi 31-32 deltagere.

Det betyder, at rejsen er UDSOLGT!!

Vi har lavet en "venteliste"! 

Kontakt os for nærmere aftaler:

Venla og Jørgen Kristiansen:

mail: jorgenogvenla@outlook.dk 

telefon: 40 - 28 29 72 


21/12 2018: NU ved vi, at turen 2019 går til KROATIEN med "Gislev Rejser" - se den særlige 'side' her på hjemmesiden!

Vi vil efter JUL 'løbende' opdatere TILMELDTE deltagere! 


Rejsemåls-interesse 2019 ser sådan her ud p.t.:Re

Rejsemål

’interesserede’

 

pr. 6/11 2018

KROATIEN

24 deltagere

Italien – Cinque Terra”

16 deltagere

MONTENEGRO

24 deltagere

Grækenland

7 deltagere

Ligurien – BUS-tur

11 deltagere

Baltikum

5 deltagere

NEJ .. tak..

Måske           

11 deltagere

              6deltagere           

                                                   

21/9 2018: Velkommen .. også VELKOMMEN hjem til 26 rejsedeltagere. Vi håber alle kom 'godt hjem..' også det sidste stykke vej!

Er igang med kreativt tankearbejde for 2019-tur(ene)!  

1/9 2018:     "Afrejsebrevet" er lagt ud for ca. 14 dg. siden OG er også 'her' på hjemmesiden - og alle har modtaget mail/brev fra "Vitus Rejser" - om 2 dage rejser vi 26 deltagere til PORTUGAL.

'vel hjemme' prøver vi at skrive ud til 'alle' om en rejse/tur/ferie i 2019!

… fortsat god sommer i Danmark (og i PORTUGAL)!!                                     
























                  


                      




                                    

                       







           

         

       




     




       


   


 




10/9 2017: Vel HJEMME igen efter en REJSE ('ferie') fra SICILIEN - Italien. HÅBER at I alle kom godt hjem også det 'sidste stykke vej'. HÅBER OGSÅ, at de 'sidste' kufferter ER 'kommet hjem' til rette ejermænd. Mere om et par dage!       

2018- TUREN går til Portugal - 30 af 33 pladser er solgt pr. 30/12 2017!

31/12 2017 er sidste dag for tilmelding. Faktisk var det lang tid inden jul. Vi har fået lidt ekstra frist. Når raketterne brager Nytåret 'ind' - så er det slut.                                                                                    

Man kan dog 'komme på' venteliste, som dog så afventer afbud. Det HÅBER vi dog ikke sker. Har du/I 'interesse' i at være på vores venteliste. Så kontakt os endelig!      


24/11 2017: Tilbud'et ER kommet og 'ude' hos 'de' som har 'reserveret' pladser. D.v.s. ca. 30 af 33-34 pladser.. Vi 'skal' bare være 25 - så: Portugal... kalder..!! KONTAKT os endelig, hvis I vil med - der ER pladser..!!                                                                                    

5/11 2017: Vi har sendt en mail ud til 'forud' tilmeldte .. Tidligere frist for endelig udmelding 'udskyder' vi i til medio november +/- 10-12 dage! Vi ved at "Vitus Rejser" har MEGET TRAVLT med 'katalogerne 2018'! Tro os ... - vi følger vores mail om eventuelt nyt flere gange om dagen...

P.t. tror/HÅBER vi på ca. 30 deltagere i 2018!                 

 

16/8 2017: - 30-31 deltagere af 34 pladser  = NY udmelding!           

6/8 2017: - Salgs-INFO er udsendt  

Afrejse: MANDAG den 3. september 2018. Minimum 24 og maksimum 34 deltagere!         

Se den NYE 'underside' om PORTUGAL 2018!   

10/5 2017 : NYT rejsebevis om SICILIEN skyldes 'kun' at 'lokalskatterne' nu er kendt. OG så også, at en praktisk reminder om restindbetalingen er 2. juni 2017!                        

Vi skriver ud om det indenfor 8-10 dage.         

29/4 2017:   Erkendt..!: hjemmesiden er ikke opdateret 'lidt tid'. INFO 8 + 9 lægges op ... NU.  


2017: EKSTRA... Guidet rundtur rundt i NY-Køge: Mandag 27/3 2017 start kl. 11:00 på Køge Torv!                           

2018: Vi arbejder på en 10-dages RUNDTUR i PORTUGAL...!                       

2017: Det bliver 8-dages-RUNDTUR på Sicilien. Primo september 2017. SE den særlige 2017-"side"!                      

TILMELDTE 2016-deltagere: pr. 10/6 2016:  BEKLAGER den manglende opdatering her"!                                     

Tilmeldte USA-2016: 20 deltagere! Gruppen bliver på 25, så der er IKKE flere pladser.                   

Tilmeldte BUS-tur: 26 deltagere - OGSÅ "udsolgt"!         




6/2 2015: USA 2016: Vi arbejder på at tage til USA i 2016. 14 dage eller 20/21 dage. LÆS mere i undermappen: "USA"!  



14 /1 2015: "Vitus Rejser" HAR nu sendt a-conto regning ud som mail & brev. INDBETALINGSFRIST er 21/1 2015. Vi tjekker op på INDBETALING... og SÅ vender vi tilbage med INFO 3 - inkl. visse GODE og MANGE nyheder!!!



7/1 2015: GODT NYTÅR 2015! "Vitus Rejser" sender a-conto regning ud i dagene mellem 12/1 - 16/1 2015. De fortæller, at på grund af travlhed efter udsendt KATALOG 2015 har de ekstra TRAVLT! OG det er jo GODT for os ALLE!  












6/10 2014:     34 deltagere TILMELDT NU skalvi til ANDALUSIEN i september 2015! Dejligt. TAK!!   

 
DERMED "lukker" vi for tilmeldingen. (DOG ved vi, at en enkelt TÆNKER på "plads 35")! Vi har lavet en VENTELISTE. Sig "TIL..." - så er du/I med der!!  


NU skal vi til ANDALUSIEN i september 2015! Dejligt. TAK!! 



OGSÅ tak til ALLE de, som har hjulpet med "reklame". GODT, at vi kan sige med hånden på hjertet, at vi ikke tjener PENGE på at rejse. Vi TJENER "kun" oplevelser og VENNER!  "TAK... siger vi´!", Venla og Jørgen.


























Se VORES midlertidige hjemmeside om TUREN 2014:
http://boholterejser-2014.123hjemmeside.dk/   
(rejseleder Anne Marie's ) italienske opskrift på citroncreme ligger nu på vores "under-side" her på hjemmeside:
"OPSKRIFTER..."!


VELKOMMEN HJEM!! Håber virkelig at I alle kom godt HJEM ... OGSÅ "det sidste stykke vej" - trods regn, men vist ikke TORDENVEJR...
TAK for en helt fantastisk FERIE! - MERE snart... om billeder, film osv osv... om både 2014 og 2015-turene!


Der er NYT i "SALG...". En meget BILLIG printer-patron til en HP-Printer: HP 78 kostede 599,95 kr. Holdbar til marts måned 2015. Holder nok næsten til 1200 sider!
Interesseret!! SÅ send en mail til:
jorgenkristiansen@mail.tele.dk



28/8 2014 - "AFREJSEBREVET 2014" = INFO 9, er "ude" nu! Altså indenfor vores "egen" frist (8-10 dage inden...)!

Der er nogle få bilag med ud i mailen "Præsentation ..." (den lægges ikke ud HER...) og regnskab 2013/2014 for "Boholte Rejser"!
Samtidig er det en STOR glæde, at vi kan sende tilbud på rejsen 2015 UD til rejsedeltagerne 2014 og 2013... - og i første omgang dermed "kun" til dem.
Sagen er, at vi "kun" har 35 pladser!

FRIST for 2015-turen holder vi = 19. september - OG er der pladser derefter - SÅ sender vi TILBUD ud til "mange" flere!!


23/8 2014 - "AFREJSEBREVET..." sender vi 8-10 dage INDEN afrejsedagen... og "nok"ikke før. Vi håber at have de aller-sidste "nyheder. HERUNDER oplægtil "Boholte Rejsers" tur 2015. Vi tror at vi har et rigtig godt TILBUD 2015 ... Vi skal FORHÅBENTLIG... til "Andalusien"!


9







/8 2014  INFO 8 er "ude" NU!!
























28/7 2014 Vores rejseleder 2014 hedder Anne-Marie. Hun bor fast i ROM og har boet der i mange år. Vi møder Anne-Marie når vi lander nede i NAPOLI!
Vi er i fuld gang med mails med Anne-Marie. OG der er mange gode NYHEDER på vej! I får dem "samlet" om 8-10 dage!


18/7 2014 "KulturRejser" fortæller, at ALLE har betalt!
Indenfor 14 DAGE har vi formentlig kontakt til vores rejseleder 2014. SÅ om 2-3 uger FÅR i forhåbentlig NYT!!



10/6 2014:

"det" er "gået over..." - med teknik ved man jo aldrig "helt..."! Kontakter I "os" og ikke får svar ... SÅ ring!!

14/5 2014: Venla og Jørgen har og har haft problemer med deres komputer!! Har du spørgsmål til eller udfordringer med "Boholte Rejser - så RING!


MAJ 2014: TUREN 2014 ligger stadig FAST. OS "bag" turen har haft udfordringer - DERFOR har her været for ROLIGT!

NU: 7/5 2014 sender vi INFO 7! "ro'en" er væk!!




28/2 2014:  TAK for en række pæne bemærkninger om INFO5
OG så har vi udsendt "Spørgeskema 2015" med bud på bustur til KROATIEN eller fly/bus tur til ANDALUSIEN (sydlige del af Spanien - tæt på Malaga...). OG vi har fået en pæn del tilbagemeldinger!

28/1 2014:SÅ... er INFO5 ude... Nåede det i januar 2014! Der er en række informationer - f.eks. KÆMPE velkommen til rejsedeltager 32.: Pia Olsen! OG så lidt ændringer i dagsplanen... Endelig spørger vi til "rejsemål" for 2015. VELKOMMEN til 2014 ... og 2015!

24/1 2014: "så" var vi lige "væk" én dag da vores PC har fået ny/ekstra harddisk.. SÅ har du/I sendt mail 22/1 - 24/1 2014 - så send den endelig én gang mere... Vi har "godt nok..." fået sikkerhedskopiering fra/via TDC, men systemet kan fejle. Så hvis... så hjælp os og dig/Jer og hinanden!!

22/1 2014: Det "kom" til at virke - 1. gang endda -! Håber det også virker fremover... Ellers prøv mobilen!!

20/1 2014:  I morgen/i overmorgen "kan" vores fastnet telefon være afbrudt p.g.a. overgang til ny-opsætning af Internet/telefonforbindelse. BRUG i stedet vores mobil nummer: 21 - 45 75 47.

8/1 2014 (denne tekst er desværre... forsvundet - men vi lavede et SÆRLIGT bilag...!):
Vi skulle nu alle have modtaget e-mail med regning:

Betaling:


Du kan betale med Dankort/kreditkort online på hjemmesiden på www.kulturrejser-europa.dk/betaling/


eller via bankoverførsel på følgende konto: Danske Bank. Reg. nr. 4387. Konto nr. 3617104865. Det er vigtigt, at der på alle bankoverførsler står bookingnummer.



Du kan tjekke dine indbetalinger online på:


www.kulturrejser-europa.dk/mine-bookinger. Benyt bookingnummer og password fra rejsebeviset til at logge ind.





31




/12 2013: NU... er vi stadig 31 deltagere - med mulighed for 1-3 yderligere deltagere. 
INFO 4 og en nytårsmail 30/12 2013 fortæller om det "endelige" program. 


30

/10 2013: NU...!! er vi 31 deltagere. To ekstra-gode og NYE deltagere fra Ølsemagle har sagt "JA..!!". Så vores "salgsbod" ved Ølsemagle Brugs virker! (fortalt på GENSYNSMØDE 2013)!!

Vi HÅBER på mere "NYT" om 2014-rejsen 8. - 10. dage ind i november 2013!  




 










NYESTE:
12/10 2013!  T A K !! for igår. HÅBER, at ALLE kom godt hjem. DET var en rigtig hyggelig aften. Man "skulle" f.eks. skrue TV'et op på styrke 36-38 for at de nærmeste kunne høre begyndende lyd fra "DVD-filmene" fra turene!!
Vi "tror" at vi kan være-kommet-til at "snyde" én af køberne af DVD'en, IRLAND for "skiverne"... Der "lå" nemlig et sæt "løse" skiver, da alle var gået ... beklager. Vi skriver til alle "køberne"...
DVD "Rhinen"... Vi vil tilbyde at lave en DVD med ALLE billederne fra RHIN-turen. Og med den musik vi hørte igår og 2 gange på RHIN-turen... Pris 75 kr. OGSÅ det skriver vi ud om!   GOD week-end - og TAK for en helt-særlig "Boholte Rejse-aften"! TAK for indsatsen Kirsten & Mogens & Co.!




26/9 2013: NU har vi fået AFTALE med "KulturRejser". Se noget mere under 2014-links. OG langt mere når vi snart sender INFO og SALGS-materiale ud til rejsedeltagerne fra vore tidligere ture! GLÆD Jer!!


GENSYNS-møde 2013 - GODT arbejde Kirsten & Mogens. Håber at vi fylder spejderhytten!


SÅ... er vi "vel" hjemme fra IRLAND! 34 rejsedeltagere fik en UNIK oplevelse. Vejret var OK, bedre end frygtet. Vigtigere VAR, at rejseleder og chauffør HJALP os ekstra GODT!


IRLAND er GRØNT ... og FLOT, og NU set!!
I løbet af nogle dage får rejsedeltagerne en mail om "hvad nu". Vi tror 99,9% sikkert på at komme til
AMALFI-kysten i 2014...
Bente Sejersen har det noget bedre NU - end ved slutningen ved lufthavnen i DUBLIN ... "vi" har talt med hende idag - søndag 18/8 2013.
Fortsat ... GOD sommer 2013!!
Venla og Jørgen

27/7 2013: Igår fik Venla og jeg "vores" brev fra "65-FERIE". Det indeholdt "E-Ticket" og information om mødested og tidspunkt i Kastrup (overfor Hertz biludlejning) 14.30 15.00!
Rejseleder Dodo Astrup vil være der i ovenstående tidspunkt

23/7 2013: Vi har idag fået 2 mails fra "65 FERIE" med "små" ting om IRLANDS-turen:


1. mail: Eftersom der for nylig har været en gaseksplosion i byen Killarney, har vi været nødsaget til at skifte hotel, da flere værelser blev ødelagt på International Hotel***, hvor I skulle have boet 2 nætter i centrum.


Vi har forsøgt at få plads på et andet centralt beliggende hotel i Killarney, men det har ikke været muligt midt i højsæsonen til en større gruppe med så kort varsel. Til orientering er flere hoteller blevet beskadiget under eksplosionen i byen - det har også haft betydning for vores standard gruppe til Irland med afrejse samme dato.

Opholdet vil i stedet finde sted i Aghadoe - 3,2 km uden for Killarney på det 5-stjernede luksus resort med udsigt til Killarney søerne og bjergene. 

Aghadoe Heights Hotel*****   
Lakes of Killarney, Aghadoe
Killarney 6507, Co. Kerry
Irland

Prisbelønnet restaurant og spa. Indendørs swimmingpool og tennisbane. Elegante værelser med bad, toilet, aircondition, minibar og trådløst internet.
At bo på dette dejlige hotel med smuk udsigt - og med de 2 middage netop på dette hotel vil helt sikkert være en oplevelse alle vil nyde. Efter udflugten "Ring of Kerry" på rejsens 6. dag vil der være tid på egen hånd i Killarney by, inden ankomst til hotellet.
 

Opholdet på Aghadoe Heights Hotel***** er naturligvis dyrere end International Hotel***, men ekstraomkostningerne dækkes af 65-Ferie, selv om det er en force majeure situation.
Vore bemærkninger er, at turen på 3½ km. fra/til hotel og Killarney er OK i taxa, bus eller hvad vi finder ud af. OG til gengæld kommer vi til at bo "ude i" den irske natur m/ udsigter og går fra 3 til 5 stjerner.

2. mail fra "65 FERIE" 23/7 2013:
Kære Venla & Jørgen


Vores Martin Breidahl sender (torsdag eller fredag) de sidste informationer til Jer omkring selve afrejsen, det er lige i dette øjeblik ved at blive gjort klar til Jer.
Vi ved som regel først få dage før afrejse, hvilken bus, der benyttes på rundrejsen i Irland, og har derfor ikke mulighed for at oplyse noget om pladsnr. Det er altså andre systemer man benytter, når det ikke er danske busser, der benyttes.
Synes det ser rigtig fint ud, det som I har lavet. (= vores normale "Besætningsplan")!

Sidste dag kan der gøres pause ved et frokoststed eller evt. en rasteplads, det kan I aftale nærmere med rejselederen på destinationen, der er flere muligheder .

Vore bemærkninger er, at vi venter "spændt" på det materiale, som vi forventer at Martin fra "65-FERIE" alt-andet-lige udsender til mail/adresser. Vi - Venla og Jørgen - følger "udviklingen løbende"!


13/7 2013: RHIN-turen gik usædvanlig GODT. Der var TID til "det hele"! NU koncentrerer vi os 100% om IRLANDS-turen. Bustransporten er hjemme med "Herfølge Turistfart". Afgang Ølby St. 13.30 - mere senere. De fleste har fået 8-10 bilag/kort - resten får materialet senere/i Lufthavnen!!

24/6 2013: HÅBER, at alle fra RHIN-turen kom godt HJEM - også det sidste stykke vej!! EVALUERINGS-skemaerne er "gode" & "pæne".

IRLANDs-TUREN er vi lidt videre med. AFVENTER, at vi hører fra et møde for folkene i "65-FERIE".

NYD nu endelig SOMMEREN 2013!

14/5 2013:
ORIENTERINGSMØDERNE er AFLYST!!
P.g.a. sygdom (er afklaret efterfølgende...)
er BEGGE Orienteringsmøder aflyst!
ALLE er på vej... til at få besked pr. telefon, mail eller breve. ALLE får "referater" - OG begge TURE bliver uanset HVAD til "NOGET..."!!!
Der er NYT-NYT om Ingers "Land-Idyl"!

Orienteringsmøder & nyt om Inger's "Land-IDYL"
"MARTS 2013 hilsner til ALLE" 
INFO i marts md. 2013:

SÅ... er der NY INFO "ude" til de fleste - enkelte må vente på "posten"...

ORIENTERINGSMØDER:
RHIN-turen:TIRSDAG den 7. maj 2013 kl. 19.00
IRLAND-turen:TORSDAG den 23. maj 2013 kl. 19.00

Nyt om Inger's "Land-IDYL": Se endelig INGERs underside her hos OS! Der er vigtigt NYT!

"nyt til hjemmesiden. Der bliver fernisering lørdag d. 21.september. Det er endnu lidt usikkert hvilke kunstnere der deltager. Fredag d. 4. oktober kommer Inge Andersen med..."


19. februar 2013
FÆLLES "INFO" for begge 2013 er NU lagt på hjemmesiden.
Der er GODE nyheder om "mad & drikke"!

2014 turene ER vi LANGT med at planlægge (se
februar hilsen til alle- MERE snart/senere
)!!

27. januar 2013
NU er der afklaringer af 2013-turene:

* RHINEN: Frokost vil være "med" på dagen, hvor vi er i KOBLENZ (drikkevarer på egen regning/risiko!).
*IRLAND: MIDDAG m/ drikkevarer når vi kommer frem på 1. dagen...
* LINKS - Irlands-turen. Der er NU en særlig LINK-side for 2013-TUREN til IRLAND!

"MERE senere..." Lige nu står "alt.../meget" på pensionering og KYNDELSMISSE...

30/12 2012:

Godt NYTÅR 2012/2013 til ALLE, som skal med på vore 2013-TURE!

OG TAK for 2012-året – specielt POLEN-turen, som vi kan se ”fylder” en god del i julekortene 2012, ”snakke” når man mødes m.v.

Vi har lidt NYT om begge ture:

RHINEN-turen:

o       ”65 FERIE” har kun sendt a-conto regninger vedrørende ”RHIN-turen”. Vi er 2-3 ”familier”, som desværre ikke har fået mail/brev.

DET undersøger ”65 Ferie”. OG vi hører NYT kort efter NYTÅR.

OG så er der et ”ekstra par”, som gerne vil med – også det arbejder vi videre med efter NYTÅR.


IRLANDS-turen

o       A-conto vedr. IRLAND-turen kommer først engang i januar 2013 .


Det skyldes flere ting: Afklaring om/med SAS giver små ændringer om afrejsetidspunkt og spisning første aften. Det taler vi p.t. med 65-Ferie om.

 

Vi håber på afklaringer på de små ”udfordringer” indenfor 10-14 dage.



29/11 2012:  Nogen har fået mail med vedhæftet bilag = aconto regning fra "65 FERIE" - andre har ikke (f.eks. Venla og Jørgen)... DE undersøger udfordringen p.t. - og udsætter "fristen" for betaling (iøvrigt "aldrig" et problem)...
Vi håber på NYT inden week-enden!!
(Venla) og Jørgen...

i uge 47 (19/11 - 23/11 2012) udsender "65 Ferie" kuverter med a-conto og slutbetaling m.v.

OM IRLAND:
der er p.t. "intet" nyt - "og dog..." SAS-udfordringen TROR vi påvirker meget en afklaring af vores ØNSKE om ændring af udrejse-tidspunktet. Vi må - som mange med os - vente på at se, hvad der sker med SAS p.t.
Venla og Jørgen




Se ENDELIG en speciel side om en mail, der er sendt til Jer, som var med til Gensynsmødet-2012 - og til Jer som skal med til RHINEN eller IRLAND eller begge TURE!!



Der er en SPEC. side!!


IRLAND 2013: MED tilmeldingerne "i bussen" OG, de som NU har meldt "tilbage" er vi 34 deltagere!

Vi har en lille "venteliste". KONTAKT os gerne!!
RHINEN 2013:  p.t. er vi 32 deltagere!  GOD kombination af nuværende og tidligere "Boholte Rejsere..." og "NYE..".
Vi havde oprindelig "kun" 30 pladser, men har fået forhandlet os til 32 pladser ialt. LAVER gerne en mini-venteliste. KONTAKT os bare!!

GLEMT... ved GENSYNSMØDET 2012: en
speciel GRØN "mulepose..." og EN   PARAPLY . KONTAKT os endelig!!

En IRSK lokal-guide har skrevet følgende til os:
Det SKAL tænkes på om nogle af gæsterne er handikappede, har  gangbesvær m.v. OG nogle hoteller ligger noget ude på landet og har badekar med bruser. Altså en mere strabaserende tur end vi plejer. MEN også med den irske NATUR!


NYT: VI tager OGSÅ en god-traditionel BUS-tur til RHINEN ... Vi er lige-nu (26/10 2012) 31 deltagere med et par "løse ender"! GOD kombination af nuværende og tidligere "Boholte Rejsere..." og "NYE..".

FAKTISK havde vi "kun" 30 pladser. Vi laver GERNE en venteliste... HVIS...!!!! KONTAKT os!!!





8/9 2012: VELKOMMEN "hjem". Vi HÅBER, at I alle kom godt "hjem" - OGSÅ

"det sidste stykke vej".
Bilagene
fra 2012-turen bliver liggende til 15/9 2012. Derefter kan man få diverse bilag i KOPI fra Venla og Jørgen.
IRLAND 2013:
MED tilmeldingerne "i bussen" OG fra få som ikke kunne komme med i 2012 er vi tæt på 40 deltagere! 


(24. august 2012):


NU er der KUN 2-3 dage til vi tager afsted mod det sydlige Polen. I år har vi "vedtaget" ikke at lægge bilaget fra afrejsen "ud". Er DU interesseret i et eller flere af bilagene - så kontakt Venla og Jørgen.



I 2012 TAGER vi til POLEN: KRAKOW & ZARKOPANE & hjem via BERLIN! 40 tilmeldte


.
"Tallet" er gået op/ned og nu igen OP! Primo juni 2012 har vi fået et nyt ægtepar med!


DEJLIGT!!



2013 vil TUREN gå til IRLAND. Det viser de mange positive tilkendegivelser! For første gang skal vi flyve og så med bus. INGEN dage, hvor vi "bare ..." kører. 6/6 2012: 35-40 interesserede









31/7 2012 INFO-9 er "ude" nu... 28 dage til afrejse!!
16/7 2012. Iflg. "65-FERIE" så HAR vi ALLE betalt restbeløbet - OG til TIDEN!
Vi siger TAK!!


28/6 2012 "INFO 8" er "ude" nu. Se siden her. Og desuden bilag om "KRAKOW"! 2 "fulde" A-4-sider!!


Primo juni 2012:
INFO 7 -


Referat fra Orienteringsmødet er "ude" hos alle primo juni 2012. Til nogen i posten (og til de, som ikke


ORIENTERINGSMØDE 22/5 2012 kl. 19.00!!




INFO 6 ude 8-10 dage inden orienteringsmødet


INFO 5 ude ultimo marts/primo april 2012


INFO 4 + bilag om: Görlitz + Wrocklau er med!

OG så SPØRGESKEMA om 2013 - TUREN


Godt NYTÅR 2012!!


INFO 3 - og INFO om "Forårsturen" er begge "ude" NU. OG "nu" OGSÅ her 10/1 2012!

21/12 2011. NU er det SNART JUL!!
OG kort efter julen, så sender vi NÆSTE "Info..."! Lige-nu sender vi ALLE de bedste ØNSKER om en god JUL 2011 og et godt NYTÅR 2011/2012!

"Hjemmesiden" er ajourført med nye billeder! Ikke flere fra Chateau CAIX og Margrethe/Henrik ( MEN se endelig vores lille flotte film!!).
OG så er der jul, jul og atter JUL på vores SIDE!!
A-conto betalingerne vedrørende POLEN-turen er MODTAGET helt efter planerne!
TAK!
FORÅRS-turen:
HER er der først betaling i det tidlige FORÅR!!

* Pr. 27 /11  er 2012-TUREN til POLEN næsten solgt med 41 deltagere. Herunder en "gammel" kending. Dermed er turen "helt" solgt. Vi opretter gerne en "venteliste", HVIS nogen ØNSKER det.

* FORÅRS-turen til Møn, Bogø, Stubbekøbing (incl. Fanefjord og Torkilstrup kirker m.v.)! Tilmeldingerne "strømmer ind".
NU er vi ca.
48 deltagere! (27/11 2011). Det betyder, at der 4 pladser "tilbage". ALT efter princippet "først til mølle" - og eventuelt opretter vi en VENTELISTE!

* INFO 2/2012 er "UDE" med a-conto-regning. Indbetalingsfrist 18/11 2011.
* Der er kommet "Film-side" med en god film fra Chateau CAIX "taget" af en af os på turen 2011
* Det "vrimler ind" med hilsner om/fra Gensynsmødet

GENSYNSMØDE-2011 - TAK til alle 37 deltagere. Håber at I er kommet GODT og MÆTTE hjem (klager modtages!!)... SE billederne på den REVIDEREDE "Gensynsmøde-2011 side!"

HILSEN fra Gerda og Jytte
- se "VORES gæstebog". De er NU på ferie i ferien...
Hotellet i Görlitz (grænseby mellem Tyskland og Polen). Se "Links 2012"!

41 tilmeldte+ 2-4overvejer. Dermed er TUREN-2012(næsten) solgt pr. 29/10 2011.Vi overvejer en venteliste!

"FOTOALBUM": PRØV den!! Vi har ÆNDRET "siden" til et historisk "album". P.t. mangler tekster, men billederne er vigtigst. Fra 1. tur i 1999 til efterhånden også 2011-turen med... OG så sætter vi PLADS af til billeder fra Polen-2012!!!.... 
"Billed-BOG 2011".  PRØV den!!  Vi  HAR

etableret en "Billed-bog 2011". Vi har slettet 2010-bogen. HVIS du "må" have billederne fra den bog - så kontakt os. DET er der een som har gjort - på "turen"!!




KÆRE rejsedeltagere 2011!!
Lidt "nyt"... (GODT-det meste...):
"NU" bliver alle 2011-rejse-sider smidt "væk". IKKE billed-siderne!!
Vi har/har haft "udsendte" medarbejdere vedrørende "Polen-turen-2012":

* FLOT by (Krakow)
* GODT hotel - centralt placeret
* GOD morgenmad (vi "kontrollerer" via 65-Ferie...)
* FLOTTE gader, god gedigen mad - lidt-billig

OGSÅ - nyt
Vi HÅBER at I alle kom godt hjem - også den sidste del af vejen. HÅBER at vejret bliver RIGTIG godt her de næste mange dage.
TAK for rigtig STOR opbakning om turen 2011.
OGSÅ - stor TAK for 2012-turen til POLEN, som vi TROR ekstra meget på NU!!
Velkommen hjem til DANMARK!!
Venla og Jørgen

Der er betalt FROKOST 1. dagen. Teksten i det udsendte KAN nemt misforståes. Vi sender alt-andet-lige en (ekstra) "Vi-ses-mail" mandag/tirsdag - OG vi har ringet til de, som "kun" får breve.

24/8 2011 "Afrejsebrev", "Huskeseddel", "Dagene på en anden måde..." m.v. er på vej UD på mails og i posten! 2-3 små fejl er rettet! Siderne lægges op her på siden indenfor et par dage!!
Imorgen er der 14 dg. til vi skal afsted...!
2012 turen er der også gode nyheder om. Vi laver en ny "link-side" om få dage!
9/8 2011 -
"I-går..." var der præcist een måned til "afgang". Håber alle GLÆDER sig!!
2012-turen bliver lidt før uge  (36) og 37.
P.t. regner vi med
10 dage fra 28/8 - 6/9 2012
HUSK turen går til:
Görlitz - Wroclaw - ZAKOPANE - KRAKOW - BERLIN!

17/7 2011 Alle har betalt! TAK!!
Desuden har vi fået oplysning om 1. og sidste overnatningshoteller. Se "LINKS". Samt om vores rejseleder 2011 = Kirsten Sandberg. Om 8-10 dage forventer vi at have næste INFO "ude"!

4/7 2011: INFO 7 er "ude..". = Regning. Tag godt imod den!! Sidste frist for indbetaling = 15/7 2011!!

17/6 2011: INFO 6 er ude NU. DET er referatet fra Orienteringsmødet om 2011-TUREN! Sig endelig til, hvis I ikke har fået materialet.
OBS: P.t. er der 38 , som vil med til POLEN i 2012-året. UDSIGT til mere-ferie!!
 

24/5 2011: NU er INFO 5 + bilaget "Cahors + Chateau Caix" ude hos de fleste! Enten pr. mail eller pr. brev.

OG så er det onsdag 25/5 2011 kl. 19.00 - at der er Orienteringsmøde hos Ina & Bjerne på Hovmarken 10
i Ll. Skensved


SÅ!! er vi igen hjemme - efter en ekstra-ferie, som VAR et gensyn med ALSACE og COLMAR og Gran Hotel Colmar (besøgt hjem fra Provence i 2006).
SVAR fra alle om Orienteringsmødet - det fleste af Jer kan komme. TAK for tilbagemeldingerne!!


SÅ!! er Venla og Jørgen hjemme efter 13 dage i Rom, Pisa, Firenze, Siena, Garda-søen...     OG klar til ... PÅSKE!



"INFO-4" er ude - nu! Med et bilag om Dordogne-floden & Omegn!



50 med IDAG på " "RUNDT i Køge By & Omegn + Ølsemagle Kirke".


HÅBER at ALLE kom godt hjem!!
NU er Ølsemagle Menighedsråd dækket godt ind.TAK! 

NY "INFO" bliver "snart" lagt på - her på "siden"!!




:

Der har været (for stille...) "her" på siden de sidste uger. Det skyldes flere ting:
* Venla er blevet farmor
* Turen 20/3 2011 har "taget" Jørgen
* og 117 andre undskyldninger..
Indenfor 8-10 dage er der NY "INFO" ude med diverse bilag.






ALLE  54 pladser er STADIG SOLGT til 20/3 2011-turen:
"RUNDT i Køge By & Omegn + Ølsemagle Kirke"

HVIS du/I alligevel vil med – så kontakt os!!

Måske kan vi finde ”på noget” – evt. VENTELISTE!

 

Og så ER vi bare være mere end uendelig lykkelig over, at
nogen orker at køre fra Frederiksberg, Valby, Høje-Tåstrup, Nykøbing Sj.  for at køre godt 4 timer rundt i Køge.  


 
INFO 2-2011" er ude! OGSÅ et bilag om "hvorfor tager Boholte Rejser" til DORDOGNE-Dronningens FRANKRIG (?)





SØNDAG den 20/3 2011 har vi en "ekstra TUR i "Boholte Rejser". Der er sendt en særlig INFO ud. For 100 kr. kører vi 4 timer rundt i Køge & Omegn. Og slutter af i Ølsemagle Kirke, hvor den lokale præst: Jørgen Lund vil fortælle om kirken historisk og kulturelt!


26 /1 2011: 41 deltagere af 54 mulige - vi skal være 42!! Tilmelding hos Venla og Jørgen senest 12/2 2011.
TUREN starter 13.00 ved Ølby St. - og slutter ca. 4 timer efter ... samme sted!






SE "SÆLG+KØB+Giv væk!!"

HVEM-HVAD-HVOR sælges uhyre billigt!!:
Årgang 1946-1949 + 1957-1989 + 1996-1999!
Ring med et "bud" til Jørgen: 56- 66 16 46
eller send en mail: 
jorgenkristiansen@mail.tele.dk

Jule- og nytårshilsen til ALLE
Gode nuværende, forhenværende og kommende rejsedeltagere i "Boholte Rejser"!

Venla og Jørgen ønsker ALLE en God JUL og et Godt NYTÅR med tak for et ualmindelig godt 2010 og HÅBET om et lykkebringende 2011.

TUREN 2010 var helt unik (som de andre år - eller "lidt" bedre)! Det var den 12. tur i uafbrudt rækkefølge. DET lader sig kun gøre fordi der er en hel UNIK opbakning. TAK for DET!!
Vores 2011-TUR er "nemmere" - 99% giver sig selv. I skal NOK få rigtig mange oplysninger i vore "INFO'er"!
Mellem jul og nytår og lige efter vil vi arbejde på en spørge-skema undersøgelse af interessen for en tur i 2012. Vi vil spørge så mange som overhovedet muligt for at prøve at sikre et rejse-MÅL-2012 så GODT som overhovedet MULIGT...!
NYD julen, spis og drik af alt det gode i rimelige mængder. NYD også samværet med familie, venner og bekendte. JULEN kan ikke blive for meget. OG velkommen ind i 2012!


ALLE havde indbetalt a-conto-betalingen "til TIDEN". Vi siger TAK!!

NU er INFO 1 "ude". Med en række nyheder. Og med a-conto-regning. Indbetalingsfrist 6/12 2010!

SE!! "Hilsnen" fra Jytte & Gerda "de" er i USA!!


Links til ALLE FERIE-hotellerne 2011. Find dem på "LINKs"!! 

VORES "2010-BOG" - ER opdateret med "nye" billeder!!

GENSYNSMØDE fredag 12/11 2010 42 tilmeldt. De fleste har betalt her ultimo oktober 2010. Ina & Bjerne er værter!! 

11/10 2010 er der TILMELDT 42 deltagere til TUREN-2011. Vi har KUN 42 pladser ialt, idet 65-Ferie har måttet rette antallet!  DERMED er TUREN-2011 "UDSOLGT".

(29/9 2010):
2010-bilag er slettet. HVIS nogen mangler et eller flere bilag fra 2010 så kontakt Venla og Jørgen.

Tilmelding er sket efter princippet "først til mølle"....


Vi forsøgte at HOLDE alle "måsker'er" ORIENTERET - løbende!! ... F.eks. HER..!!!!





GENSYNSMØDE er fredag 12/11 2010 18.00 hos Ina og Bjerne. 41 tilmeldte deltagere! INFO er ude 10. oktober. Vi beder om 100 kr. for middag m.v. Fristen er 22. oktober 2010!



"Afrejsebrevet" (INFO-11) er ude nu. 15-16 dage før afrejsen. NU er det heldigvis SNART... NU!!
Vi sender også følgende med:
*  Præsentation - helt uformel...
*  "Huskeseddel"
*  "Besætningsplan"
Kontakt os - hvis du/I ikke... har fået mailen eller brevet og/eller hvis du har det mindste/største ?!!.

Vi lægger også bilagene her på hjemmesiden så snart som muligt!





3/8 2010: INFO-10 er "ude..." nu hos alle. Vi har været på ferie nogle dage - derfor først på "Nettet..." NU!

TAK - ALLE havde betalt "til tiden...". NU er de fleste af pengene på vej til "65-FERIE". GODT at vi er nået DERTIL!

Pengene strømmer ind til Boholte Rejser, sidste frist er 31/7 2010. SÅ skal pengene videre til "65-Ferie"

"Kaj" bliver chauffør også i 2010, når vi skal køre med LILLA-bus og Herfølge Turistfart.

Sejltur m/ spisning bliver den sidste aften i Dresden. Givetvis en SUPER-afslutning på TUREN-2010.

Desværre fik vi afbud fra Jytte og Eyvind. Helbredet holder ikke. Vi er NU 44 deltagere i 2010. Synd for to som har glædet sig meget. Tidligere har vi fået afbud fra Anny og Flemming - også p.g.a. sygdom/operation.

I får YDERLIGERE "Informationer" om 2010, når vi kommer forbi 1. august og alle indbetalingerne!





2011-TUREN med "Boholte Rejser"

Vi har 10/7 2010 lagt tilmelding til 2011-turen her på hjemmesiden ("Dronningens FRANKRIG").
Principperne for tilmelding er:

* Deltagerne i 2010, 2009 m.v. har "første-ret"
* Dernæst "først til mølle...
* Tilmeldingen er startet 10/7 2010




SÅ er regningne "ude" både på mail/brev m.v.
Vi er lidt spændte på Jeres reaktion på regningerne. Sagen er at der er 7 (syv...!) forskellige opgørelser...
"Sig til..." HVIS der er det mindste spørgsmål om regning, betaling m.v.

DESVÆRRE har vi afbud fra Anny og Flemming ... Flemming skal opereres snart og bliver ikke frisk til årets tur (men vi HÅBER på et gensyn i 2011 og og...!). Held & lykke og pøj pøj!!


NYT:  Om "kort tid" SAMSKRIVER vi INFO 2-6/7 for at få lidt bedre overskuelighed - og plads. HVIS nogen savner enkelt bilag - så "sig endelig til"!!

6. juni 2010. Der er er 3 små/store fejl i den seneste INFO. Altså den INFO fra Orienteringsmødet 26. maj 2010 hos Ina og Bjerne.
1) Det er retteligt INFO 8 og ikke INFO 7, som vi skrev...
2) Der er et par navnefejl i de 32 deltagere, som vil med til koncerten i WIEN. HÅBER at den nye liste i en NY mail til alle deltagere korrigerer eventuelle (andre...) fejl!
3) OM økonomien er der en dum "genbrugsfejl..." - fra 2009-året tilsvarende referat. HER er, hvad der burde have stået om økonomien!

·        Økonomi: Vi har opnået 2 frirejse på 2010-turen. Og vi deler som sædvanlig rabatten solidarisk. Prisen for turen bliver derved 7.885 kr. + 50 kr. til vores rejseforening. Eller i alt 7.935 kr. Der er pr. deltager indbetalt a-conto 1.000 kr., hvorfor restbetalingen bliver 6.935 kr. pr. ”næse”. Dertil kommer betaling for ”Den Spanske Rideskole”, Koncerten på Hofburg og eventuelt Heurige-aften. ”MERE” om økonomien i INFO-4.


3. juni 2010 INFO-8 er på vej ud. Dels som mails, dels som breve. Det er "referat" af vores Orienteringsmøde. OG så er der en opdateret version af "Dagene på en anden måde".


OG så følger et HELT NYT forslag til 2011-tur ("Dronningens FRANKRIG"! TÆNK over det!!



27. maj 2010 TAK for et yderst GODT og velbesøgt ORIENRERINGSMØDE igår. 44 af 48 deltog.

NU går vi igang med at samle "DATA" sammen til et FYLDIGT referat!

ENDNU-engang TAK til Ina og Bjerne for at lægge "HUS til!



5. maj 2010 INFO 7 er på vej ud i mail og i "post" med 4 bilag og bl.a. disse nyheder:

·        Vi ”kender” (allerede) nu vores GUIDE på 2010-årets TUR

·        Den Spanske Rideskole. Vi fik en GOD mail. 27 kan glæde sig. OG FORSLAG til dagens program for ”os andre”!

·        INFORMATIONSMØDE 26. maj 2010. TILMELDING senest 10 dage inden!!

·    3





 



                  



  

    














Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...

Erik Sørensen. | Svar 26.02.2010 18.12

Det er et flot stykke arbejde i laver for os.Jette ogErik.

Se alle kommentarer

| Svar

Nyeste kommentarer

12.11 | 10:24

Tusind tak for det fine materiale I sendte om Amalfi-kysten og hotellet vi skal bo på, er allerede begyndt at glæde os til turen, varme hilsener til alle.

...
31.10 | 20:24

Dejlige billeder, skønne minder, dejlig rejse, hvad mere kan man ønske sig, og selvfølgelig dejlig samvær, Det havde vi

...
26.02 | 18:12

Det er et flot stykke arbejde i laver for os.Jette ogErik.

...
21.11 | 22:18

Tillykke! Nu er du godt i gang med kommentarer på din hjemmeside. Husk at fortælle om det til familie og venner. Rigtig god fornøjelse
Mvh. 123hjemmeside.dk

...
Du kan lide denne side